۱۴۰۳ فروردین ۳, جمعه

سال ۱۴۰۳ مبارک!

نوروز همه مبارک! :)


اومدم یه نوشته بفرستم دیدم بدجوری اینجا رو خاک گرفته. گفتم اول یه فوتی بکنم یکمی گردگیری بشه اینجا بعد نوشته جدیدم رو بفرستم.


امیدوارم سال جدید برای همه سال بهتری باشه...


اینجا نوشتن یکمی سخته :) یعنی همش فکر می‌کنم نیاز به وقت داره! برای همین خیلی وقت بود چیزی ننوشته بودم... هر چند شاید خیلی حرفی هم نبوده. به هر حال، اخیرا وارد دنیای ماستادون هم شدم و یه حساب هم ساختم که شاید بعضی وقت‌ها اونجا هم یه چیزایی گذری بنویسم. حساب من اینه اگه کسی خواست می‌تونه اونجا هم دنبال کنه. ولی خب تصمیم گرفتم اگه چیزی نوشتم که شاید مفید بود اینجا هم بنویسمش.


یه تصمیم دیگه هم گرفتم، اونم نوشتن یک سری مطالب در مورد سرمایه‌گذاری از طریق بازار بورس ایرانه، به صورتی که حالت عمومی داشته باشه و به درد افرادی بخوره که نمی‌خوان به صورت تخصصی توی این بازارها فعالیت کنند و دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارج از بانک هستند! انگیزه اصلی من هم از این کار اینه که می‌بینم افراد زیادی هستند که بدون دانش کافی وارد این بازار میشند و بعد اسیر حرف این و اون میشند و در نهایت هم بعضا با ضررهای زیادی مواجه میشن. اینجا به طور خاص هم صرفا در مورد سرمایه‌گذاری غیرمستقیم (از طریق صندوق‌ها) صحبت می‌کنم.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر