۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

جک!

وای خدای من! وقتی پستی که سجاد گذاشته بود این‌جا در مورد خبر اختصاص200 میلیارد‌ریال برای افشای سرخوردگی جوانان آمریکا و جنایات اسرائیل رو دیدم اولش باورم نشد (یعنی باور کردنی نبود!) ولی بعدش... من اصولا سعی می‌کنم خیلی جلوی خودم رو بگیرم ولی بعضی وقتا دیگه آدم میترکه! یعنی واقعا باید مملکت این شکلی دست یه مشت آدم احمق و ... افتاده باشه که وضع ما این بشه! قحطی آدم تا این حد؟ ماشاا... هیچ کس هم که ظاهرا کاری با ایشون نداره هر دسته گلی دلشون میخوان آب میدن. امیدوارم خدا هر چه سریعتر شر امثال این اقا رو از مملکت داری کوتاه کنه.. الان دقیقا یاد کلاس‌های تاریخ افتادم که به کارهای یک سری از حکمران‌ها می‌خندیم و این که چقدر احمق بودن، ولی وقتی آدم میبینه هنوز همچین ادمایی پیدا میشن دیگه تعجب نمیکنه که چطور ممکنه چنین کسایی هم باشن! حس میکنم در آینده بدجوری به بی‌کفایتی مسئولین فعلی میخندن. البته میگن هرمردمی اون چیزی سرشون میاد که حقشونه. ظاهرا حق ما همینه؟!!؟ ....

بگذریم! دیدن این لینک که البته اینم سجاد توی همون فوروم گذاشته بدک نیست! البته به شرطی که فارسی بخونیدش، و من اصلا قصد خاصی ندارم. فقط یه مقدار بانمکه :)

امروز عصر هم سی‌و‌سه پل یه عکس خوشگل گرفتم (بارونم داشت میومد!) (البته امیدوارم خوب افتاده باشه چون همین طوری در حال حرکت گرفتم) که الان توی گوشیمه و حال ندارم بیارم رو کامپیوتر! بعدا میذارمش :)

۲ نظر:

  1. این که اصلا جک نیست آدم باید بشینه گریه کنه! حقمون هم نسیت مگه چیکار کردیم!
    ولی این خنده دار تره:) که زلزله هایتی کار آمریکا بوده احتمالا یه مقداری هم واسه بررسی این مسئله می بخشن.

    پاسخحذف
  2. خب اگه ندونین واقعیه و بشنوین بیشتر شبیه جکه تا چیز دیگه! خب شاید چون هیچ کاری نکردیم یه همچین آدمایی شدن مسئول‌های سطح بالای ما! نمیدونم، همیشه فکر میکنم که شاید باید کاری بکنم و نمیکنم...

    پاسخحذف