۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

این روزها!

۱. هنوز اصلا حس و حال عید نگرفتم! :( البته هوای بیرون خوبه و حس خوبی به آدم دست میده، به شرطی که حواسم بهش باشه!! خرید عید و خونه تکونی و اینا؟ الان که اصلا دل و دماغش رو ندارم...
۲. یعنی میشه این ترم (ترم پیش!) هم یه جورایی تموم شه که خیلی داغون نباشه؟! تقریبا منظورم به خیر و خوشی تموم شدنه!
۳. امیدوارم فردا مثل یه بچه‌ی خوب بشینم پای مشق و پروژه‌ درسیم!
۴. یه چیز دیگه هم هست که به هیشکی نگفتم؛ فقط امیدوارم به خیر بگذره، یعنی امیدوارم خدا دلش نیاد که ...
۵. اگه اون بالایی به خیر نگذره فکر کنم همچین حالم خراب‌تر بشه!
۶. اگه به خیر بگذره، امیدوارم بعدش بتونم تصمیم درستی بگیرم. البته در هر صورت امیدوارم بتونم بعدش تصمیم درستی بگیرم!
۷. یعنی بعد ارشد چی کار باید بکنم خوبه؟! چی کار میتونم بکنم؟!! این طور که من دارم پیش میرم به نظر نمیاد ارشدی که میگیرم به دردی بخوره! شاید از اول رفتم ارشد!!
۸. کیست مرا یاری کند؟!
۹. خواستم یه پست شادتر بزنم ولی آخرش نتونستم! بعضی وقت‌ها دیگه خیلی سخت میشه... گذاشتمش برای بعد
۱۰. چرا من این‌جوری شدم؟ همش تقصیر خودمه؟ خودم باید بهترش کنم؟ دست خودمه؟ پس چرا درستش نمیکنم؟!
۱۱. چقدر بده حس کنی راه حل مشکلاتی رو میدونی ولی دلت نمی‌خواد اجراشون کنی!
۱۲. اینجا بلاگه یا چرک نویس؟!
۱۳. برم بخوابم!

۱۸ نظر:

  1. هدایت این همه جلز ولز نکن
    بالاتر از قسمت نیست!!!!!!!
    اگر بیکار موندی بیا شرکت تاسیس نشده خودم :D

    پاسخحذف
  2. منم دقیقا حال و هوای عید ندارم! شاید به خاطر هواست هنوز بهاری نشده
    و بالاتر از قسمت را نمی دونم اما بالاتر از سیاهی رنگی نیست، در اینجور مواقع که اینقدر سخت میشه تجربه!! ثابت کرده بی خیال بشید درست میشه خودش

    پاسخحذف
  3. من دارم شماره ۷ رو انجام می‌دم، و راضی‌ام.

    پاسخحذف
  4. گفتم ، بازم ميگم:
    فمن يتوكل علي اله فهو حسبه

    تو اين شعر
    من = من حقيقي شما
    اشتباه برداشت نشه!

    من را به غیر عشق به نامی صدا نکن
    غم را دوباره وارد این ماجرا نکن
    بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن
    با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن
    موهات را ببند دلم را تکان نده
    در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن
    من در کنار توست اگر چشم وا کنی
    خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن
    بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود
    تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن
    امشب برای حضورت استخاره کن
    اما به آیه های بدش اعتنا نکن....

    پاسخحذف
  5. مهدی: :) باشه سعی میکنم! نه مشکل کار نیست؛ در هر صورت ممنون!

    ژینا: شاید :) با بی‌خیالی که چیزی درست نمیشه (وگرنه که معتاد میشدم تا همه چی حل بشه؛) )، ولی با صبر (و شاید تلاش!) بالاخره میگذره و خب چیزای خوب هم کم نیست! ولی خب آدم میتونه بعضی وقتام یه مقداری غمگین بشه...

    معین: به سلامتی! امیدوارم منم تهش راضی باشم :)

    صالحه: ممنون. باید رو خودم کار کنم یه مقداری! سعی میکنم با «من» هم بهتر رفتار کنم :)

    پاسخحذف
  6. نميخام حستونو بدتر كنم اما در اين لحظه كه دارم مي نويسم فقط احساس ميكنم مغزم داره ميتركه نميدونم يه فشار بدي توشه از ديروز تا حالا يه موج منفي بد توش افتاده و روي تمام اطرافم داره اثر ميزاره

    پاسخحذف
  7. ای بابا شما دیگه چرا؟!! ظاهرا من نسبت به شما خیلی بهترم! ؛)

    بگین یکی یکم گوشتونو بپیچونه شاید افتادین رو موج مثبت P: امیدوارم حال شمام زودتر بهتر بشه. مال خودمم همین‌طور!

    پاسخحذف
  8. آدمها اغلب نامعقول و غيرمنطقي و خودخواهند،

    بهرحال آنها را ببخش

    اگر مهرباني كني شايد تو را متّهم به داشتن اهداف پنهاني و سودِ شخصي كنند،

    بهرحال مهربان باش

    اگر موفق شوي و دركارهايت از ديگران پيشي‌گيري دشمناني سخت خواهي داشت، بهرحال موفق باش

    اگر درستكار و راستگو باشي ممكن است سرت كلاه برود،

    بهرحال درستكار و راستگو باش

    آنچه را سالها زحمت كشيدي و ساختي ممكن است ديگران به ناگهان از بين ببرند، بهرحال سازنده باش

    اگر به ديگران آموختي ممكن است قدردانت نباشند،

    بهرحال آموزنده باش

    اگر به آرامش و شادي دست يافتي ممكن است به تو حسادت كنند،

    بهرحال آرام و شاد باش

    اگر به ديگران نيكي كني ممكن است فردا همه را فراموش كنند،

    بهرحال نيكوكار باش

    اگر جانت را در راه آرمانت فداكني ممكن است كافي نباشد،

    بهرحال فداكار باش

    براي اينكه آسوده باشي بدان كه همه چيز بين تو و خداست،

    پس به همين فكر كن و آسوده باش

    پاسخحذف
  9. الفا فدورا ۱۳ رو نصب کن سر حال میای :p
    من فکر می کنم که دلیلش یه نواختی باشه :ی
    سعی کن تو زندگیت تنوع ایجاد کنی یواش یواش خوب میشی :x

    پاسخحذف
  10. ترم 1و 2 من از تو کلی انرژی گرفتم ، اطمینان داشته باش همه چی درست میشه ، چون خودت منبع انرژی هستی !

    آرزومند موفقیت شما

    پاسخحذف
  11. خان (؟!):‌ تو فکر فدورا ۱۳ آلفا هستم ولی خب فعلا کمی مشکل فضا دارم!

    امین: ممنون :) شمام موفق باشید!

    پاسخحذف
  12. هدایت، آ پ تو چد شد یهویی؟!

    بابا اگه می دونستم اون 4 تومن اینظوری حالتو نزار می کنه یه فکری براش می کردم!!

    غمگین نباش هدایت همیشه خنده بر لب! این نیز بگذرد و شک ندارم به شیرینترین وجه.

    پاسخحذف
  13. نمیدونم والا بعضا میزنه به سرم، این دفعه زیادی زده بود پست هم زدم براش ؛)
    همون دیگه همون موقع باید یه فکری میکردی!! حالا دفعه بعدی D:

    :) خدا از دهنت بشنوه! ممنون. البته الان بهترم خیلی کلا.

    پاسخحذف
  14. هدایت جان چرا جلو اسم من علامت های جور واجور انداختی ؟

    پاسخحذف
  15. :) خب آخه اسمت عجیبه! ببخشید شما؟
    P:

    پاسخحذف
  16. خوب اسمم خان هست دیگه :دی
    صدرالله هستم تو فروم فدورا عضوم :دی

    همون خان دیگه :p

    پاسخحذف