۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

سلام!!



سلام :)
با توجه به بسته‌شدن یاهو ۳۶۰ و در نتیجه وبلاگ قبلیم، و مناسب نبودن امکانات بلاگ جدیدش فکر کنم از این به بعد بلاگ‌های فارسیمو این‌جا بزنم. حیف که نشد وبلاگ قبلی رو با عکس‌هاش انتقال بدم این‌جا، برای همین برای دیدن بلاگ قبلی می‌تونید به این آدرس مراجعه کنید. عکسی هم که می‌بینین آخرین عکس بلاگ ۳۶۰ مرحومه!

خب حالا که سلام کردم بد نیست اینم بگم: وبلاگ فعلیم که همینه و وبلاگ دیگم هم این! P:

راستی در مورد سیستم لوله‌کشی یاهو چیزی می‌دونین؟!! من که تا چند وقت پیش اصلا خبر نداشتم ولی تازگی فهمیدم اینم داره: http://pipes.yahoo.com. چیز بامزه‌ایه!! استفاده‌ای که من ازش کردم این بوده که یه خوراک! RSS بسازم که سه تا بلاگمو با هم ارائه بده (وبلاگ ۳۶۰ مرحوم، این وبلاگ و اون یکی!!). اگه گفتین فایده‌ی اصلیش چیه؟! یادداشت‌های فیس‌بوک! چون فقط یه RSS رو دنبال می‌کنه. ولی خب اگه احیانا کسی پیدا بشه و دلش بخواد هر دوتا بلاگ‌های منو دنبال کنه هم بد نیست براش! اگه خواستین می‌تونید از این آدرس استفاده کنید. :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر